söndag 28 juni 2009

Sova ett par timmar ???

Hmmm... sitter här efter att ha jobbat hela natten... sova ??? Nja, solen skiner, fåglarna kvittrar å klockan börjar närma sig halv nio... lönt liksom...

Åhhh har kommit på något farligt... på Preem har dom supergoa bullar... å så har dom tonfiskröra... mmm hur gott är inte det när man kommer hem med ett STORT glas mjölk...

Åhhh... senare idag ska jag köra till Örebro... det kommer INTE bli tidigt... har typ massor med saker att fixa först... typ räkningar, vattna blommor... packa kanske kan vara bra... å jag som inte ens vet hur länge jag ska vara borta...

Näää... nu börjar jag bli stressad... PALLA... köra måndag istället... eller kanske natten mellan söndag/måndag... det är ju ganska bra...

Åhhh jobbigt !!! Nääää, orka tänka, jag har ju SEMESTER !!! Nu ska jag gå å sova i alla fall... sedan får vi se...

Go natt !!!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

God natt!

Ring när du åker!
KRAM!