tisdag 16 juni 2009

Vila...

Kan det vara för att man ser ett slut på det hela som det är extra tungt att klara av de här sista dagarna ???

Känner en enorm motvilja att gå till jobb... att komma upp på morgonen är som värsta maraton loppet... det tar liksom aldrig slut å man är bara slut...

Nää... 2,5 dagar kvar på trafikskolan... å det är ju där det känns tungt... att köra lite taxi är ju bara roligt !!!

Sedan har det blivit värsta bra planeringen... just nu tar vi uppehåll i fotbollen också... så jag kommer inte ha någonting som måste göras när jag har semester... så fruktansvärt skönt !!!

Men känner inte bara motvilja mot jobb just nu... det är mot allt som känns som måsten... kanske det blir så att jag inte kommer att göra något alls på semestern... funderar till å med på att skippa Örebro... för jag PALLAR inte !!!

Just nu känns det som om ALLT tar emot... det tar emot i kroppen för att jag är sliten efter fotbollen... å det tar emot i huvudet för jag har så jävla många måsten... näää nu sätter jag stop istället !!!

1 kommentar:

Mjp sa...

Vännen min!

Ta det lugnt.... Vad det nu innebär :) Allting har en mening i livet och att ha förmånga "måsten" kan kännas tungt... men samtidigt finns det en mening!

Tänk på att dom vänner som är vänner alltid finns kvar :)
Puss o Omtänksamma kramar Plunteman