onsdag 24 juni 2009

Malmö, beslutsångest å väntan...

Imorgon... eller rättare sagt senare idag så ska Emma å jag dra ner till Malmö... vi ska bara softa, fika, dricka öl å bara göra stan... ska bli så nice !!! Tar tåget så det inte finns några begränsningar...

Fika med en brud vid namn Elli direkt när vi kommer ner... sedan får vi se vad det blir... vi har ju semester så varför planera... vi tar dagen som den kommer...

Idag har halva dagen gått till lite möbel förflyttning... jäkla tungt en varm dag som denna... men effektiva var vi... gick fort som bara den ändå. Fick låna bilen på jobb för att ha draget... å sedan fixade Anna släp på Preem... å allt som är gratis är gott...

Kan det fina sommarvädret komma mer lägligt ??? Nice som bara den...

Kvällen har gått till tvätt... men shit vad man blir irriterad när man kommer ner å det ser ut som fan där nere... tvättmedel på hela golvet, sköljmedel hält över typ hela jävla maskinen... å så plast å pappersbitar över hela golvet...

Ja ja... seriösa Åsa tog tag i det å dammsög å torkade golvet... torkade av alla maskiner... satte även ner en disktrasa å ett rengöringsmedel till golvet... får vi se hur länge det är kvar där... nästa tvätt tid har jag på lördag... kan nästan sätta ett par hundra på att medlet är borta !!! Någon som vill sätta emot ??

Å med tanke på hur jävla skitigt vattnet i spannen blev så var det nog inte igår någon torkade golvet där nere... å det ska göras efter varje pass... TROLIGEN !!!

Näää, nu låter jag värre än gnällkärringarna som inte har annat för sig på dagarna än att spana å klaga på grannarna... men lite måste jag ju ändå få påpeka...

Näää... nu ska jag jobba som en liten tok ett par år... sedan blir det fan en villa... vill ha trädgård å allt eget... bara kunna sköta sig själv... å allt jag fixar det är till mig... fan vad nice !!!

Har haft en period nu då jag har haft sådan sjuk beslutsångest... har inte skrivit om det här på bloggen... men det hela handlade om en hund... världens sötaste !!! En liten Amstaff tik som behövde ett nytt hem... å det var nära... jag vill ju verkligen !!! Men efter samtal med Jessica som har hand om just en sådan hund å samtal med mamma å pappa så blev beslutet ändå NEJ... även om jag vill så är det inte snällt mot hunden... jag vill kunna ge mer tid till henne... men en vacker dag så kommer nog fan både villa, vovve, volvo för denna tös !!! Det gäller ju att ha mål...

Näää... sova ett par timmar innan Mälmö kanske... vill ju orka göra den stan också imorgon...

Fortfarande så väntar jag på att höra det från rätt mun... undrar hur länge det ska gå... men, kan man utnyttja läget så ska man kanske... men hur mycket respekt är det i det ?? Jag väntar lite till jag... nästan spännande nu...

Inga kommentarer: