fredag 19 juni 2009

Energi...

Helt otroligt vad vetskapen om ledighet kan ge ork...

Jag kommer ju ha semester från trafikskolan i 2 veckor... å bara jag slutat så har orken kommit tillbaka... viljan att ta tag i saker... å då kan vi lägga till att jag jobbar hela denna helg på taxi så jag är långt ifrån helt ledig...

Men nästan om ett tryck över bröstet försvunnit... tog av ryggsäcken liksom...

Mitt hem ser ju ut som ... ja, finns inte ord för det... idag har jag tagit tag i en massa saker här hemma... å mer kommer...

Måndag så blir det att knalla iväg till läkaren å kolla av nacken å få lite nya tabletter... sånt som jag inte HUNNIT med annars... tänk att det ska krävas semester till det... sjukt !!!

Sedan så ska jag göra en jäkla massa roliga saker nu i två veckor...

Bäst just nu är att jag ska på semi-finalen i u21 EM.... hoppas att Sverige nu tar sig dit...

Vi är ett helt gäng som ska dit på fredag... ska bli så jäkla kul !!!

Näää... dax att ta tag i tvätten igen... nu är nästa maskin klar...

Sedan blir det maxi med Jessica å efter det hem å piffa inför jobb inatt... idag lär det bli tryck !!! Å jag håller växeln troligen tillsammans med Jessica... fan vad skönt att chefen tagit sitt förnufft till fånga... ser fan fram emot att jobba... är på sjukt bra humör !!! Nu kör vi !!!

Inga kommentarer: