tisdag 2 juni 2009

Snabb... snabb...

Ok... jätte snabbt nu... borde ligga i sängen å sussa gott men sitter nu här på bloggen igen...

Idag har varit en tung dag på jobb... men så ska vi ju inte tala om vad morgondagen blir... 7-20:30... FY FAN !! Handledarkurs på kvällen...

Men kvällen idag bjöd på både det ena å andra...

Först minigolf i solen... som visserligen gick i moln senare... tillsammans med Erika, Alex å Rebecka... mycket trevligt...

Efter golfen så blev det en tur med samma gäng till Subway... mm gott gott !!!

Å nu sitter jag här men jag borde ligga i sängen... har inte hunnit annat...

Helgen är fullbokad !!!

Bror, Frida å underbaraste Ludde kommer hit på fredag... då blir det också en tura på kvällen... bokat bord på nya sundsbussen... acelink alltså... ska ha fin fin restaurang där...

Lördagen så har jag åkt på att jobba på loppisen i gunnarstorp... men det är bara mellan 7:30 till 9 så då hinner inte bror å co vakna tror jag... så det får ju gå... för på lördagen så gissar jag att det blir danmark... typ kanske till å med Köpenhamn...

Söndag så är det match igen... spelar 12... jävla tid... kunde ju ha varit på eftermiddagen sent där så jag kunnat umgås med Ludde... men men... kanske vi kan få FIN publik på hemmaplan... vi fr ju se...

Nää... snabbis var det... GO NATT GO NATT !!!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Det ska bli supertrevligt att få komma till dig och hälsa på!

KRAM