torsdag 25 juni 2009

Semester... bilder 2

Så börjar kameran bli lite mer flitigt använd... visst jag älskar min kamera... den är ett inköp som jag verkligen inte ångrar. Men kan bli lite lat å ge fasiken i att ta bilder...

Men det är ju så kul att ha sedan när man väl har dom... några av de bästa printar jag ut men klart så har jag kvar allt som är ok i album på nätet... så de aldrig kan försvinna...

Den 24:e Juni så tar jag å Nicoletta bilen å "bara åker"... det är lite vår grej... hög BRA musik i bilen, å så kör vi... stannar där vi känner för å kollar läget runt om i Skåne...

Nicoletta bakom ratten...

Backspegeln.. bra att ha...

Konstigt man ÄLSKAR Skåne ???

Testar den kreativa sidan...

Håller på å lär mig motljus...

Jag vågade mig i även idag...

Bra bild i bra läge... lite stolt !!!

Vi försöker med modellandet...

On the road...

Vad ska man säga... wow !!!

Mitt jobb, mitt extra jobb, min avkoppling, mitt nöje... MY LIFE !!!


3 kommentarer:

Fam. Ritzén Norman sa...

Superfina!!!!!!!!!!!

"Drive-In-Anna" sa...

Nu har jag kollat in dina bilder. Så fina! Hoppas du använder kameran flitigt nu hela sommaren! Om inte annat så kan du ju låna ut den till Rune ibland ;-)
Ha en fortsatt skön helg i solen, och en bra sista semestervecka!

Mjp sa...

Wow, Vilka grymt bra kort ni tagit!! Hoppas att allt är bra med dig vännen! Ses på fredag på Nicolettaz fest ;) Kramiga soliga kramisar