måndag 20 juli 2009

Bra helg...

En jäkla massa taxi... som vanligt alltså...

Körde skitbra på fredagen... mycket storbil och långa körningar... det tackar vi för...

Lördagen var sämre... dels väldigt lugnt men också en djävulsk huvudvärk. Men denna kvällen hade jag flyt... Jessica jobbade trotts att hon inte skulle... så hon kunde hålla i växeln å jag kunde bara köra... mycket skönt... å sedan fick jag gå hem tidigare... UNDERBART !!! Tackar å bockar för att hon kunde fixa allt...

Sov i nästan 12 timmar natten/morgonen/dagen efter lördags passet. Var nog behövligt...

Söndagen har varit mycket trevlig... först lite film hemma tillsammans med Emma och Carro... sedan ner å käkade lite på Shiraz... dom har världens bästa Pasta Carbonara... sedan lite glass i solen på Tasty House... å sedan bio... The Proposal... riktigt bra film... skrattade å bölade som fan !!! hihi

Nä nu ska jag försöka sova... så jag orkar till jobb imorgon... nedräkning inför nästa helg... då är det HELSINGBORGS FESTIVALEN !!! Så kul... såååå mycket jobb... men kan nog klämma in lite nöje också... förra året var ju KANON !!!

Inga kommentarer: