tisdag 21 juli 2009

Vill fly...

Åhhh ser bara jobb jobb jobb framför mig... å är det inte jobb så är det något annat jävla måste...

Fattar inte att det är så tungt nu. Borde ju kännas lätt som en plätt... snart semester ju... bara 8 dagar kvar på trafikskolan... sedan en vecka ledig igen.

Varför känns det inte lika jobbigt att köra taxi??? Det är ju också jobb...

Hmmm, har kommit på en sak... tror jag kanske vill släcka bränder... kan det vara något... shit att det ska vara så svårt att komma på vad man vill ??? Men coolt hade det varit, ska bara bli stark som fan, få värsta bästa konditionen å fixa massa stålar så jag kan plugga ett bra tag.

Näää... kommer säkert pensioneras som trafiklärare med min beslutsångest... hinner ju fan bli 65 å lite till...

Idag blev det Malmö... Net on net med Emma... en ny dator till henne å tro det eller ej... men jag höll igen å köpte bara 3 olika smaker till Soda steam... å två billiga block att ha i taxin... det är lite sensation.

Efter shoppingen blev det Pizza Hut... mmmmm !!! Bästa pizzan i världen... en hawaii.... oj oj oj !!!

Nu ska jag försöka ta mig i säng... men det där med att sova är fan inte min grej... eller jo, på morgonen !!! För på kvällen kommer jag fan ALDRIG till sängen... har ju så mycket annat att fixa...

Inga kommentarer: