torsdag 23 juli 2009

Så var det igång...

Japp... nu är det KAOS i stan... Helsingborgs festivalen är igång.

Avstängda gator, en jävla massa folk å självklart också en jäkla massa regn...

Jag ser ju inte direkt fram emot att jobba på taxi imorgon natt... känns som om det kan vara lite panik i det hela... kan ju för fasiken inte köra överallt... å det gäller ju att komma ihåg det skiten... suck å pust !!! Lite positivt är att jag ska köra chefens lilla pärla... värsting mercedes !!! Lite mer klipp i än i lilla Caddyn... hihi

Men imorgon så börjar jag med 4 timmar på trafikskolan... hur mycket ska vi sätta på att jag kommer att hålla till på Västergård??? Jag kan sätta ett par månadslöner...

Hade man räknat hur många högervarv jag gjort på Västergård denna vecka så lär det bli en del... Säg att det blir runt 8-10 per timme... å så har jag säkert haft 20 timmar där uppe... så ja, ligger ju där runt 160-200 varv... jävla omväxlande jobb jag har... hihi

Inga kommentarer: