lördag 4 juli 2009

Fredag å taxi...

Började dagen ganska sent... typ runt 12 pallade jag mig ur sängen... Laddade med världens bästa frukost... t-kaka med banan och ett glas kalla mjölk till det... mmmm !!!

Sedan blev det precis som igår standen med Erika å Alex... vi har ju hittat vårt ställe... så skönt, så lite folk å såååå varmt i vattnet. NICE !!!

Passar ju på att pressa som fasiken nu i solen... kan ju inte komma tillbaka blek från semestern...

Efter strande så blev det raka spåret hem för att piffa inför jobb... å idag så jag inte direkt fram emot det... varmt som fan å så ska man ta på sig företagskläderna... svarta långbyxor... egentligen ska vi ha en långärmad skjorta... glöm det i denna värmen säger jag bara... å sedan har jag en tunn jacka som jag har... men det är bara att hålla sig inne i bilen i AC´ns kalla fläkt...

Å idag fick jag en SPRILLANS ny bil... fick ta den på premiär turen...

Men jag har en lite tankspridd chef. Skulle hämta bilen ute i Fjärestad... fick nycklar å åker ut.. tar bara en 10 min max... kommer ut å hittar bilen... eftersom jag aldrig varit där så vet man ju inte... men så står jag där å trycker på nyckel å inte fan händer det något... har fått FEL nyckel... så bara att åka in till stan igen å hämta den rätta...

Nya bilen är en VW Caddy maxi precis som den andra jag brukar köra... hyfsat snygga fälgar vilket gör mycket på en bil... sedan så har chefen tydligen valt att speglarna ska vara kromade... vet jag inte vad jag tycker om... lite B om jag får säga mitt... vilket chefen fick höra å kanske inte blev helt nöjd över att jag tyckte så för han gillade det tydligen... hihi

Jag har fått äran att köra den nya imorgon också... å jag måste säga att jag gillar det... Nytt är ju nytt... det luktar gott eller typ plast eller nått... det är rent å snyggt å på något sätt mjukt å fint att köra...

Ja ja.. nu ska jag nog hoppa i loppelådan om jag ska hinna med något annat senare idag... kan ju inte sova bort hela dagen...

Go natt... eller go morgon eller va fan man nu ska säga...

Inga kommentarer: