tisdag 14 juli 2009

Dröm dröm...

Nu får jag ju ge mig med att drömma... vaknar upp helt slut på morgonen...

Visst det är MYCKET trevliga drömmar... jag håller alla tummar jag kan för att dom slår in...

Det handlar alltid om att jag vinner en jävla massa pengar... sedan köper jag mig värsta villan med pool å så... å så en ny bil... det är bara här man blir lite fundersam... massor med pengar å jag köper mig en PASSAT ??? What !!! hihi... ja ja... Jobba är ju inte något man behöver när man är snorrik så det slutar jag ju med... å så skaffar jag en liten hund som jag kan gå rundor med å bara njuta...

När slår denna in frågar jag mig bara.... kan det bli imorgon... snälla snälla snälla !!!

Hallå, idag frågade chefen om jag inte skulle strunta i att köra taxi å jobba extra på trafikskolan på helgen istället... Hallå ja, tror inte det... det är man ju sjukt trött på, å taxi är ju faktist ROLIGT !!!

Näää... nu ska jag köra lite sing star till mina grannars förtjusning.... hihi

1 kommentar:

Anna sa...

Hi hi, det var väl en bra idé av chefen -trafikskolan kan du väl inte få för mycket av ;-)
Själv njuter jag till max av att vara ledig, och saknar er inte ett dugg... Och tänk -snart är man dessutom mammaledig!!! Men jag håller tummarna för din storvinst och din Passat! Ha det bra!