fredag 3 juli 2009

Sista dagen med semster !!!

Semester dag...

Fick en fråga om att köra en färdtjänst tillsammans med en annan förare till Hudiksvall idag... Men, håll i er... Åsa sa NEJ... det händer ju inte ofta men det händer... hihi

Idag har jag varit duktig... först var jag hos tandläkaren... lagade ett hål å så skulle han ta bort tandsten... bara det att han inte hittade någon... det var bra det... han var ju lite förvånad över att jag aldrig gjort det tidigare.

Efter tandläkaren så blev det en snabbis till Väla... nya shorts att bada i... går ju åt en massa nu i detta väder... å så råkade det ju komma med ett par nike t-tröjor också... ops... har fastnat lite på dessa... men håll med om att dom är cooola... hihi


Sedan var det dax för den dagliga turen till standen... Jag, Erika och Alex tog oss ut till standen i Laröd... den som har blivit MIN stand... idag var det vi och en tant till i hela viken... så underbart härligt... vi badade en massa, trotts att Alex innan hade predikat om att hon inte alls skulle bada för hon var minsan en badkruka... men med det ljumna sköna vattnet så kan man ju inte motstå... det är ju skönare i vattnet än i luften...

Efter badet så blev det hem å vila lite... slog på filmen NEXT ännu en gång... har lyckats somna till denna 2 gånger tidigare... å ikväll så blev det en 3:e gång... vet inte om det är filmen eller om jag bara varit sjukt trött dom gånger jag försökt å kolla... men någon gång kanske jag ska lyckas kolla på filmen... hihi

Näää... nu ska jag sova... imorgon blir det standen igen... för att senare på kvällen jobba på taxi... 19 - 06... men det ska nog gå det med...

Inga kommentarer: