torsdag 9 juli 2009

Gårdagen... och fortsatt förbrylling...

Gårdagen bestod av trevligt sällskap och sushi frossa... Shit vad gottigt... Destination Kattarp med ett PS2 och guitar hero... Kan det bli bättre ?? Tack för en underbar kväll gumman !!!

Vidare så har jag fortsatt förbrylling över beteende hos en viss person... kan liksom inte låta bli att fundera. Vad har gått fel... för normal vett å ettikett tycks finnas brist på... Ja ja, inte mitt problem, bara sorgligt som fan !!! Det är ju pinsamt, vid 30 år så borde man kunna det sociala spelet... utan att behöva utnyttja andra å bli arg å tvär för minsta lilla...

Just nu känner jag bara en motvilja att ta tag i det... inte mitt problem... å det kan ju trotts allt bli värre ju mer jag lägger mig i... kan ju inte hålla helt tyst... lite "gnäll" på bloggen måste jag ju få klämma ur mig... men det STÖR mig som fan !!! Hoppas det blir bättring från denna person annars kommer detta att sluta illa...

Näää... nu ska jag snacka lite skit med en uttråkad taxi kollega och sedan väntar bingen... go natt alla !!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är du säker på att DU kan det sociala spelet?

Saa sa...

Det kan man aldrig vara... för chansen att man träffar på någon man inte klarar av det med är ju ändå stor... Världen är full av olika personer...

Men en sak kan jag LOVA... det är att jag ALLTID försöker... å en stor del i det är vanlig hyffs... å enligt mig så är det där den nämda personen faller...

Hyffs å vett å ettikett...

Kanske en sådan liten detalj som att stå för sina åsikter... varför inte skriva under ett inlägg som detta tex ???