torsdag 30 juli 2009

Träning... nu jävlar !!!

Det är helt sjukt vad underbart det är att träningen är igång igen.

Att man kan koppla bort allt annat så totalt under den tiden som man är på fotbollsplanen är helt otroligt. Å just nu även välbehövligt...

Har haft ganska tuffa träningar denna vecka, mycket löpning å kondition... inte min starka sida. Men när man efter träningen känner sig helt slut så är det sååå skönt !!!

Ska försöka ta tag i det här med konditionen igen... eller rättare sagt jag MÅSTE... det finns så mycket som just nu hänger på att jag måste få en bättre kondition... för jag pallar inte stå kvar å stampa på samma plats längre. Nu när jag äntligen vet vad jag vill så ska inte det sätta käppar i hjulen för planerna...

Ska försöka att köra stenhårt veckan som kommer... ut å gå en jäkla massa. Köra max på fotbollen å kanske även lägga på lite extra för mig själv.

Men viktigast, maten... har varit sååå enormt kass på att fixa bra käk... bara ätit ute, bara dålig mat som tex en jävla massa hamburgare...

Näää nu ska det bli ordning. Matlådor ska fixas nu under semestern. Började till å med redan idag med lite spagetti å köttfärssås... otroligt länge sedan jag lagade mat... men det kändes roligt igen... nu ska detta hålla i sig... i helgen blir det ut å handla mat å en massa nya burkar...

Vågen ska vi inte snacka om vad den står på... men jag kommer att redovisa nergången här på bloggen... idag börjar vi på 0,00 kg.... å jag hoppas att nästa gång jag får för mig att ställa mig på den där jäkla vågen så kan jag komma med ett resultat på minus !!! Nu jävlar !!!

Bara ett litet frågetecken så här på slutet... vad är det folk inte förstår med "låt mig vara" ???

Nä, då ringer vi tusen gånger å frågar vad som är fel... å varför inte skicka ett par hundra sms å mail när vi ändå håller på...

PALLA !!! Mycket nu som måste behandlas... å jag vet i fan hur jag ska göra... men det måste jag få klura ut först innan ALLA börjar gå på som fan om att jag måste berätta vad det är...

Inga kommentarer: