torsdag 9 juli 2009

Inte lång tid och nu är det fullt ös igen...

Tyvärr så tog det inte lång tid efter semestern till jobbet känns lika tråkigt å jobbigt igen. Vad ska jag ta mig till ?? Det måste bli någon ändring på detta... tankarna är super många om vad jag ska göra... får nog tänka igenom detta å köra fullt på jobbet tills jag vet vad jag vill...

Pust å suck å stön känns det som när man för 3000 gången tjatar om att kopplingen ska upp... sänk farten å glöm inte bromsberedskapen... Fan spela in skiten på en cd-skiva... för det är ju samma å åter samma sak man tjatar om...

Ja ja... inte mycket att gnälla om, nu gäller det att köra igen... men skönt att det bara blir i 4 veckor... sedan är det semester igen... å nu så här efter 3 HELA dagar så känns det som att det behövs... hihi...

Denna månad blir det även fullt ös på taxi... har ont om folk som fan... men det är ju i alla fall kul... köra köra köra... bara att se upp för farbror blå... tror jag måste ta å lugna mig lite på vägarna i taxi bilen... annars så kan det bli en väldig brist på jobb för min del... Men det är fan inte lätt när man hela tiden måste "städa" upp efter idioter... mycket irriterad fortfarande efter helgens jävla strul... en annan får ju stressa som en liten tok ju...

Inga kommentarer: