fredag 17 juli 2009

Nu väntar helgen med taxi...

Jaha... då har man tydligen haft denna veckas ledighet... ingen trafikskola idag fredag... ledig HELA dagen fram till 19 då taxin ska rulla igång...

Å som svar på Annas trevliga kommentar...

Vi saknar inte dig heller... så de så... ;-) Å att skriva att du snart kommer vara ledig i typ ett år är lite elakt tycker jag... du kan ju få ta hand om alla teorikurser å så på din mammaledighet...

Näää... fan vad härligt för dig... jag är bara LITE avundsjuk... :-( Kommer ju bli helt underbart för dig... först å främst så slipper du ju oss... hihi... men så kommer det ju en liten tös eller påg att ta hand om... kan det bli bättre ???

Näää... nu börjar det bli tajt med tid... som vanligt när jag ska till jobb... bäst att sätta fart lite å piffa lite innan jag ska sätta mig i taxibilen...

Gillar att det är sol... jag ser så grymt cool ut i mina solbrilor i taxin... hihi

1 kommentar:

Anna sa...

Hahaha!

Håll utkik i HD kring den 26:e. De har gjort ett litet reportage om mig i samband med min 30-årsdag. Linslusen nr 1 ;-)

Trevlig helg, så ses vi om drygt en vecka!