tisdag 30 december 2008

Så jävla sjuk...

Alltså seriöst det var mycket länge sedan jag mådde så här dåligt... Kan ju iof bero på att dagen har varit ganska krävande...

Vaknade i morse å var plaskblöt av svett... myspys... Men drog mig upp å hoppade in i duschen... Snacka om skönt det var !!! Men lika fort som jag kände mig fräch så kände jag mig plaskblöt igen... Shit alltså. Det bokstavligen rann av mig...

Ringde till Rune på trafikskolan, visst att han hade lucka första lektionen. Jag vet inte om jag var så trevlig men jag typ bara "du har lucka va?? bra då tar du min elev för jag pallar inte komma, jag mår skit... "

Ja ja... tog mig sedan igenom 3 timmar med elev... men det var INTE roligt, kände mig ju inte alls bra. Å ena lektionen så kändes det som om jag skulle somna... Tack o lov höll jag ögonlocken öppna men det var fan på håret...

Sedan smörade jag till mig skjuss av Anna ner till Knutan... pallade inte gå !!! Då hade jag dött !!!

Hoppade på tåget till Göteborg å satt å halvsov hela vägen... tog inte ens fram datorn.. Hallå ja !!!

Men det var när jag bytte tåg i Göteborg jag kännde hur kass jag mådde. Klev av tåget å började gå in mot vänthallen... då får jag värsta frossan, helt jävla okontrollerbart... Skakar tänder som fan å hela kroppen bara skakar... Det ser nog lite konstigt ut för det var många som kollade på mig när jag gick in i vänthallen...

Ok, shit vad jag är bra på ursäkter... dagens är ju att man får äta massa gott för att man är sjuk... idag blev det en hallon och kardemumma muffins och en pepparkakscockie.... mmmm !!! Det satt inte helt fel.

Näää.. nu ska jag lägga mig. Fryser som fan å jag har ändå en stor tjock tröja, täcke och överkast på mig... men det hjälper fan inte !!! Brrrr !!!

Imorgon vill jag vara bra... eller i alla fall utan feber.. lite hosta kan man ju leva med....

Go natt !!!

Inga kommentarer: