onsdag 25 februari 2009

Ahhh...

Shit vad jag HATAR allt med en där helvetes föreningen... Vi fick ju lite påbackning från revisorn att det saknades lite saker... Bäst var ju att det inte var något direkt av det som jag har gjort... Lite EGO men fan vad skönt !!!

Ekonomi-pärmen såg tydligen bra ut... den har ju tagit ett par timmar kan man säga... å jag skulle gärna elda upp helvetet... men nu gäller det att hålla nere tempramentet å sköta det snyggt.

Fick göra en lite ändring på verksamhetsberättelsen... det var så avancerat att ALLA i styrelsen skulle skriva under å inte bara jag... lätt å fixa... sedan fick jag skicka över stadgarna för dom hade jag visst missat att sätta in i ekonomi pärmen... men båda sakerna lätt att fixa...

Men sedan var det protokoll-pärmen... den var tydligen inte alls bra... å jag pallar inte lägga ner mer energi på det. Det är inte min post så det får sekreteraren sköta... Sura miner märktes av men jag orkar inte bry mig !!! Fixa det bara !!!

Ja ja... nu är det över å årsmötet är på söndag !!! Får vi se om vi får ihop en komplett styrelse... tror ju inte på det... kan vi inte bara lägga ner skiten !!!

Idag, innan jag började med förenings helvetet så var jag på fotbollsträning...

Kul som fan är det... känner att jag saknat det. Å bra är det att man har ett lag bakom sig. För man vet att dom väntar sig att jag ska komma... idag hade jag inte alls lust innan jag kom dit... Men väl igång så var det lika roligt som alltid...

Men SHIT vad jobbigt det var. Jag märker ju att konditionen är kass... för när vi körde lite löpningar så kändes det som om jag bara skulle lägga mig ner å avlida mitt på plan. Det var så sjukt TUNGT !!! Men nyttigt å fan vad nöjd man är efteråt...

Tog ut mig som fan i början på träningen så jag erkänner att på spelövningarna på slutet så var orken inte där som den borde... men jag hoppas att det ger resultat att man är envis så att orken blir bättre till slut... men jag tror ju inte det ska vara några problem...

Har idag även fixat lite med min profil på www.laget.se/BJUVSDAM där jag nu mer spelar. Goa brudar... lite unga om man jämnför med mig som känns som mamma till allihopa... Några är typ födda -93 å så... fattar ni, jag är 11 år äldre !!! Konstigt man känner sig gammal... hihi

Kommer nog känna av träningen imorgon... men när man kör löpning och styrka så där när man är TOTALT otränad så har man nog fan inget annat att vänta sig...

Näää... nu är det dax att sussa !!! Trött som fan är jag, å imorgon är en LÅNG dag... börjar 7... slutar efter en handledarkurs vid 21... huuuu !!!

Inga kommentarer: