tisdag 10 februari 2009

Fotboll...

Nu ni... nu har Åsa varit iväg å tränat fotboll för första gången på typ 3 år... det trodde man ju aldrig skulle hända igen.

Men det var Elli som berättade att dom behövde en målvakt å jag tänkte jag behöver ju röra på mig så kan ju testa... var idag iväg.. å trotts grusplan å allt så var det riktigt roligt.

Så nu mer tror jag att jag kan säga att jag spelar i Bjuvstorps FF... div 5 västra i Skåne...

Men shit vad det kändes !!! Jag är HELT slut i kroppen å jag kan ju erkänna att konditionen den är KASS !!! Det kommer jag behöva jobba på...

Kändes lite konstigt nästan... har ju inte varit igång på väldigt länge... å så slängs man bara in i det. Först lite uppvärmning sedan var det dax för skottövning för att kolla in nya målisen... hihi

Men jag gillade tränaren, han verkade seriös å så... kan man få igång det lite med att jag kan få lite övningar med vad jag behöver så kommer det nog bli kanon... Har ju nästan saknat några av övningarna... å att få slänga sig å kapa lite spelare är ju aldrig helt fel...

Men så här efter så säger jag bara AJ !!! Jag har en blå tå och troligen kommer armbågarna matcha tån imorgon... men men... det får man ta om man är fotbollspelare....

Go natt !!! Nu komme jag sova fint !!!

Inga kommentarer: