torsdag 26 februari 2009

Fotboll å trötthet...

Alltså idag har det varit lite segt... kan nog bero på att sömnen de närmaste dagarna blivit lite lätt komprimerad... Men som jag brukar säga "Allt går med lite vilja och redbull.."

Å för att göra det lite ännu värre så har jag "frivilligt" gått med på att jobba två timmar imorgon med en elev som ska köra upp nästa vecka... men det känns som en ok dag... börjar 9:55 och slutar 12:00... Så skulle man alltid ha det...

Bäst av allt är att jag nu får två timmar till godo... hoppas kunna ta bort lite morgontider istället... För seriöst vad jag inte är människa på morgonen... Jag vaknar nog till liv vid så där 10 tiden... å full fart å piggast är jag klart efter 21.... helt sjukt... jag ska nog klart sattsa på att jobba natt...

Synd att man inte alltid kan köra 13 timmars taxi pass över natten... fan då är ju en veckas jobb klar på 4 nätter... NICE !!! Men får nöja mig med att köra 10 timmars pass på helgen...

Ikväll var jag på fotbollsträning.. det krävdes en redbull på vägen ut för att jag överhuvudtaget skulle orka byta om... men jag är lite impad själv... jag kände VERKLIGEN inte för det idag... funderade länge på om jag skulle skita i det... men så känns det ju dumt man vet att dom står å väntar... så jag åkte dit å körde ett pass... Fan vad NICE det känns efteråt... hade det varit gymmet det gällde så hade det ALDRIG hänt.

På lördag är det match !!! Shit blir ju nästan lite nervös... Men det ska nog gå bra det med... Men jag saknar lite spelsystem å så... vet bara att vi spelar 4-4-2 ... men på träningarna så kör vi inte så mycket situationer utan det blir mycket spel istället... kul, men kan ju bli rörigt till match...

Träningsmatch mot Kvidinge... är ju uttagen til målvakt så klart.... men sedan drar DM igång till nästa helg... å då vet jag inte om jag är spelklar.. Jag var tydligen skriven i Råå fortfarande... Det är ju hur länge sedan som hellst jag spelade där... Ja jag, hoppas pappren går fort fram så jag blir spelklar !!! För det känns så himla roligt att det drar igång nu... jag menar jag bara glider in å tar plats på en gång...

Till helgen så ska jag ju också klämma in att jobba på taxin... kör fredag och lördag som vanligt... tror jag i alla fall. Har inte hört något från chefen... men tar lite förgivet att jag kör caddyn... tror nog att han också tar det för givet så det går ju jämt upp...

Nu ska jag gå å sussa på kudden... fan var trött jag är !!!

Inga kommentarer: