söndag 8 februari 2009

Down....

Seriöst vad jag har en tung period. Så trött på allt...

Å inte fan blir det bättre av all skit med föreningen. Idag har jag suttit typ 5 timmar med verksamhetsberättelse och ekonomi... Jag vill inte längre... Just nu känns det bara som att jag väntar på när vi får lägga ner skiten...

Men om det inte blir bättre än så här så lär ju föreningen ändå gå i konkurs om inte denna termin så nästa...

Å inte känns det heller bättre av att jag imorgon ska gå till jobb å ha möte med chefen förhoppningsvis. Titta på hur vi ska göra med mig... det lät bra va...

Nää, men vi måste ju kolla om det finns något vi kan göra åt att jag känner som jag gör... just nu så ser man ju bara de 36 timmarna framför sig när man går dit måndag morgon... Åhhh vill inte !!! Eller jo, jag vill dit å ha möte å tala om skiten så han fattar hur jag känner... men sedan vill jag bara HEM...

Har bestämt mig nu i alla fall att jag inte kommer att säga upp mig... inte heller tjänstledigt tror jag... om jag nu inte får något av de flådiga jobb som jag söker... men jag kommer inte att göra det för taxi... det är i alla fall klart... inte efter en sådan helg som denna...

Hoppas ändå på att jag kanske kan få göra något med schemat... å så ska jag fundera på om jag vill gå ner i tid till sommaren. Kanske kan jobba 75 % istället... om ekonomin tillåter.. men det får vi se om ett par månader...

Nää... dax att sova... så kanske jag kan slippa känna mig så fruktansvärt nere imorgon... jag vill vara som vanligt, glad å positiv... men hur fan kan man bli det i denna skit ??

Åhhh... skulle fan göra vad som hellst för att slippa föreningshelvetet... det tynger ner mig !!! Vill inte mera !!!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Vi skickar lite kärlek till dig här! Kramar!!!