onsdag 18 februari 2009

Besatt... å kanske lite till...

Seriöst... jag är fan helt hopplös... har jag kommit på något som jag gillar eller vill ha, då blir jag TOTALT besatt!!!

Jag tänker på det... jag fantiserar ihop jäkla historier i huvudet om det... jag vara VILL ha det !!! Jag till å med ser fram emot massa skitgöra bara för att få det... Jag gör fan ALLT !!!

Men det är en sjukt skön känsla att äntligen ha något att se fram emot å tråna efter.... det bästa är att det på senare tid har kommit fler å fler sånna saker som jag går å lägger ner hela min tankeverksamhet på...

Jag ska göra ALLT !!! Jag ska bara ha dom !!! Alla dom sakerna jag vill ha !!!

Tanke: Ett år fram i tiden... Lycklig !!! Tid över !!! Nytt... ehh ja ni vet vad... Å framför allt... JÄTTE lycklig...

Bara att börja sattsa !!!

Ok... jag fattar om ni fattar noll å ingenting... men jag är tyvärr tvungen att vara så där lite hemlig... den ena saken som har varit på G under en längre tid är fortfarande lite oklart om det blir av... å framför allt när det blir av... hoppas till hösten... det andra kan man liksom inte styra så mycket över så det är bara att vänta å se... å det tredje... ja det kommer nog med de andra två... hihi....

Inga kommentarer: