måndag 9 februari 2009

Måndag...

Så var det måndag igen... å det kändes riktigt bra på jobb... Hur gick det till ??

Det var till o med så att jag vakande innan klckan ringde i morse.. det händer ju typ aldrig !!! hihi

Gick upp, tog en lång varm dusch å åt lite frukost å sedan gick jag till bilen å åkte i väg till jobb... det brukar normalt vara panik på morgonen så detta var helt underbart !!!

Sedan snackade jag lite med chefen på morgonen... har lagt om lite i schemat... så får vi se om det blir bättre... jag kommer vara ledig lite mer från körlektioner men hålla i lite teori å så istället.... känns skönt !!!

Å vet ni vad ?? Jag är lite nervös... imorgon så ska jag åkta till Bjuv å provträna för ett fotbollslag... det var ju såååå länge sedan jag spelade så kommer nog dö bara på uppvärmningen men ändå. Känns lite roligt, saknar det ju lite... hoppas det är ett bra gäng så kanske jag kan köra på där... det behövs ju !!! hihi

Fick ju rota fram alla gamla fotbollsskor å benskydd... skorna får bli gräsdojorna så länge... å sedan målvaktshandskarna... ok, ett par går nog att använda nu på grus i alla fall... men det andra paret typ ramlade sönder... hihi

Näää... dax att sova... trött som fan efter dagen... körde ju till halv åtta... mörkerkörning idag...

Inga kommentarer: