torsdag 19 februari 2009

Jag måste...

Ok.. jag måste börja bli en liten jävel om jag ska överleva...

Nu har jag bestämt mig, jag kommer inte alls att lägga ner något på dans-föreningen. Jag orkar inte göra allt skit som jag inte har valt att ta på mig men som jag till viss del ändå står med... Vi är nu fyra stycken som gör ett jobb som är tänkt för sju... Det fungerar inte !!!

Jag vill inte... jag orkar inte mer å ärligt talat så SKITER jag fan i det nu.

Hela mitt vardagsrum har de närmaste två veckorna varit fullt med papper från ekonomi-helvetet... jag orkar fan inte se skiten !!! Nu ska jag bara plocka ihop det sedan ska jag inte öppna det igen...

Å jag kommer INTE ställa upp som ordförande igen... jag skiter i om föreningen går åt skogen... Jag vill inte ha med skiten att göra !!!

Denna helgen ska jag vara LEDIG en hel dag/natt från jobb... det är första gången sedan typ januari...

Å folk är sura för att jag inte har tid... är det konstigt. Men det är ett val jag gör !!! Hur svårt kan det vara att bara acceptera det ??? Jag börjar bli förbannad som fan på allt tjat.

Jag VILL jobba just nu... detta är en period... den kanske varar sommaren ut... kanske längre... låt det bara vara... jag har i alla fall KUL... kan det vara så svårt att förstå...

Tiden räcker dock inte till... så därför ska jag sluta vara snäll å ställa upp på saker för att andra vill det, nu ska jag göra sånt JAG vill... skiter fan i om andra bli sura... nu är jag sur för att pressen blir för stor... det är ju bara att välja... ska jag vara sur eller ska andra få vara sura... jag kör EGO nu.... alla andra kan vara hur sura dom vill... jag kommer ha det gött på jobbet !!!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Jag tror det är dags för dig att komma hemåt en sväng för en liten välbehövlig Luddedos........

Vi saknar dig!