söndag 22 februari 2009

Helgen...

Ok... denna helg har varit så sjukt rolig.

Fredagen körde jag som vanligt taxi på natten till lördagen... ingen bra kväll... lugnt som fan, vilket var tur för att jag då med min jävla otur fick punktering på Caddyn... Åhhh jobbigt !!!

Stod på Knutan å rätt vad det var så viftade en annan chafför tvärs över. Jag gick ut å han tyckte det såg dåligt ut med luft... ja det var inte bara dåligt det var RIKTIGT dåligt... Så det blev ju bara att dra till macken... å självklart så ringde det som fan just då... Så punpade upp däcket å tog ett par körningar. För det pös lite men inte så att det tappade luften direkt..

När jag sedan fick lite lugnare så var det bara in på macken igen å köpa en sånn där "klegg" sak som man sprutar i... bara det att jag skulle trycka i det... pumpa upp däcket... köra i 10 kilometer, 50-60 km/h utan att stanna hellst... så det var ju bara att åka lite... kändes ju lönt... men men vad gör man inte. Sedan bort till macken å kollade trycket igen... det hade hållt sig. Fan vad nice, nu var det fullt ös igen...

Hade tagit ledigt på lördagen... tro det eller ej... Åsa skulle INTE jobba... det är ju inte så ofta det händer nu för tiden.

Började dagen med fotbollsträning... jag är fan sjuk i huvudet.. varje lördag så tränar jag klockan 11 ute i Gunnarstorp... alltså det betyder att jag går upp klockan 10... detta efter att ha kört natt å oftast då kommit hem vid 6 på morgonen... inte många timmars sömn där inte...

Men kul som fan är det... känner att tekniken kommer tillbaka... men har också kvar mitt lilla problem att jag fan undviker att slänga mig åt vänster... höger är inget problem... men vänster går bara inte... jävla blockerad... blött å jävligt var det också i lördags...

Efter träningen så blev det bara raka spåret hem... dock via McDonalds... å sedan blev det en liten siesta... var ju lite trött.

På kvällen så väntade FEST !!!

Vi började med att Erika, Alex, Zarah å Rebecka kom hem till mig... Sedan beställde vi i stort sett bara en taxi medans vi började lite lätt på första ölen... Peter kom i "min" lilla caddy å hämtade oss för att köra oss hem till Jessica där förfesten skulle hållas.

Så klart med 6 brudar så blev det en ganska högljud förfest... mycket snack å bra musik... kan det bli bättre?? Sedan började ju klart diskussionerna vart vi skulle ta vägen när vi skulle ner å "göra stan"...

Fan vilka underbara vänner man har !!! Brudar ni är fan bara bäst !!! Ta åt er i massor !!!

Det slutade med att Harry´s blev slutstation... Stackars Peter i Caddyn fick ju köra ner 6 väldigt "glada" brudar till stan... Hoppas han inte får men för livet... hihi

Jag måste erkänna att redbull jäger gick hem hos mig också... det var ju inget jag testat tidigare... men nu tror jag att jag utan problem kan påstå att jag är väl introducerad i denna dryck... det blev ju ett par under kvällen kan man säga... tror på 4 eller 5 i slutändan... OPS !!!

Väl inne på Harry´s där jag hade gjort klart att jag är den där som hänger i baren så intogs dansgolvet... å inte fan kom jag där ifrån heller... Tror nog aldrig jag har dansat så mycket på en å samma kväll... det blir träningsvärk i en vecka efter detta...

Ett par drinkar slank ju ner även där inne... mmm !!!

När klockan blev mer å mer så drog sig Erika å Alex hemmåt... å även efter en timme till Zarah å Beckan... å gissa vem fan som stod kvar på dansgolvet... SERIÖST !!! Vad har hänt ??

Ja ja... när vi sedan drog oss hemmåt så råkade vi ramla över vår kära kollega "korven" utanför Harry´s... men inte fan ville han köra oss inte... DÅLLLIGT !!! hihi Kan nog bero på den lite höga alkoholhalten och att han var bokad... men ändå... hihi

Via "kebaben" hem till Jessica igen... å fan jag däckade TOTALT efter att ha fått lite käk i mig... Men men... lite skitsnack till å sedan lockade sängen där hemma...

Men kom man fram på "vårt" lilla taxi-bolag... nääää Fick ta en Taxi kurir bil hem... det var en upplevelse det också... Han som körde fattade nog fan inte hur en automatare fungerar... han gasa, släppte, gasa, släppte.... jävla jojo körning... Å när det går i 60 på 70 väg så kan jag bara inte hålla käften...

"Du det är 70 här... öka lite va !!! GASA hela tiden istället så går bilen bättre... "

Åsa vet ju ALLTID bäst !!! Även i lite smått onycktert tillstånd...

Hemma vid 6 snåret å skönt som fan å hoppa in i duschen å sedan ner i bingen... ställde klockan på 14... när fan tror ni jag vaknade ?? Klockan 9:30... pigg som fan... inte en chans att somna om... vad i HELVETE !!! Ja ja... bara upp å fixa lite... städade lite, diskade lite.... sedan lagade lite mat... Normala dagar när man sovit hela natten så är jag fan inte lika duktig... ska nog sluta med att sova tror jag...

Visst kändes det att det hade gått ner "ett par" groggar under kvällen / natten... huvudet var lite ovanligt tungt... men det gick över efter dom hemmalagade hamburgarna... mmm !!!

Näää... nu ikväll så blir det att slänga sig i bingen tidigt... dock sovmorgon till 9:55 imorgon... skönt !!!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Kul att du var ute och hade skojsigt!
Men ta det lugnt med Redbullen.. den förstör sömnen som fasen...

KRAM.