torsdag 7 januari 2010

Effektiv skit dag...

Jag har äntligen lagt klart golven i nya lyan. Satt listerna i sovrummet... Men så kom jag till köket, halva klart med kapningen, för nu har jag ju äntligen kommit på grejen... Jag är ju blond så det tar ett tag... Men när list-jävlarna skulle spikas fast under diskbänken så är det stenhårt å spikarna bara viker sig... Fuck !!! Det är ju jätte smidigt att spika golvlist också, verkligen gott om utrymme... Daaa !!!

Gav upp de där jävla listerna för dagen å gick på uppsättning av rullgardin i sovrummet... Fixa allt markera vart hål å sånt skulle va... Tror ni sladden till borrmaskinen räckte... Ahhh, å på det så skar jag mig i handen på kartong-jäkeln som skiten låg i... Ska fan stämma IKEA...

Sedan var det bara att åka hem till gamla lyan... Går det åt skogen så går det fan rejält åt skogen...

På väg hem kom ännu ett bakslag... Kan inte låta bli att vara besviken... Borde inte men va fan...

Efter denna skit så blidde det en pizza på vägen hem... ligger ju jäkligt lägligt mellan parkeringen å hemma...

Så kvällen bestod av att trycka pizza å kolla på New Moon... Fan bölade som värsta niagarafallen... Evig kärlek dravel, finns det i verkligheten ?? Jävligt tveksam... Vart finns respekten i dagens samhälle... så länge den är borta så kommer det aldrig tillbaka... Fan klysha men "det var bättre förr"...

Somnade dock på soffan mitt i filmen... vaknade till å fick gå tillbaka halva filmen... men nu är det dax för sängen. Känns i kroppen att man jobbat hårt idag...

Go natt alla... å respektera varandra !!!

Inga kommentarer: