måndag 4 januari 2010

Kaos...

Försöker packa lite inför flytten... men det slutar bara i kaos...

Shit vad grejor man har som man verkligen inte behöver... Idag har det packats en låda å jag har hur mycket som hellst å slänga...

En hel svart stor säck till typ UFF med kläder jag aldrig använder, å aldrig kommer heller... å sedan har jag två stationära datorer står här... lönt... De får åka till tippen imorgon...

Hur jag ska få ordning på detta är en gåta just nu... men va fan... kanske har fått koll på allt i mars/april... hihi

Näää... jag kan skratta åt tanken... för känner jag mig själv så kommer jag vilja ha allt på plats å strukturerat å ordnat senast en vecka efter inflytt... väck med allt som inte används...

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Duktig du är!
Vi kom på att du glömde flyttkartongerna vi tagit fram till dig sist du var hemma.... hoppas du klarar dig.

Idag har vi umgåtts med Fam. Larsson-Andersson från Skövde hela dagen. Tänk att det är ett år sedan vi åkte till GC????? Hur fort har inte det året gått???????

Kram från oss