tisdag 5 januari 2010

Nu börjar det närma sig känns det som....

Nu är jag klart på G och under flytt...

Idag, eller om man nu mer ska säga inatt så har liten del av köket packats ner... Å det är underbart med engångsartiklar.... slippa diska !!! Jiha !!!

Men shit vad det blir grejor att slänga... sååååå skönt !!!

Jag rensar för sällan ut hemma... nu jäklar ska allt som inte används undan eller väck...

Men så vill jag uppmana ALLA som har filmer som tillhör mig... jag vill ha dom tillbaka under denna vecka... vill kunna ha koll på att alla är med. Detta är ju ett perfekt tillfälle !!!

Annars kommer den aggresiva Åsa fram å jagar filmer... å det vill ni inte... hihi

Åhhh, la in lite bilder på min bildblogg här i dagarna.... Sötaste Ludde är ju med på många bilder... Saknar den lilla killen som fan !!! Han är fasters kille... åhhh, får bli Örebro snart igen !!!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Du är så välkommen!

Han saknar verkligen dig!!!!

KRAM!