tisdag 26 januari 2010

Sååå skönt !!!

Äntligen är gamla lägenheten lämnad...

Det har varit ett par hektiska dagar då jag jobbat natten... satt klockan på 9 på morgonen så jag hunnit upp å målat i gamla lyan... sedan iväg till jobb vid 16 för att jobba natten igen...

Idag så var det slutbesiktning... 15:00 skulle allt vara klart...

Å det var det... Så underbart skönt...

Visst stod jag i panik å målade när besiktnings tjejen kom... men hon började kolla runt å när jag målat klart å Jessica snällt dragit av golven så var vi alla klara... å ingenting som hon kunde anmärka på... så fucking skönt !!! Lättnad säger jag bara...

Visst så är bilen full med grejor men det får jag ta... Imorgon så blir det att bära in det å sedan troligen åka en tur till Ikea... Ska bara ha en slappe dag... För imorgon är jag LEDIG !!! Helt ledig, behöver inte lyfta ett finger om jag inte vill...

Nu kanske man kan få lite mer tid till nya lägenheten... försöka få undan lite... Shit vad grejor man samlar på sig...

Näää, nu ska jag plocka lite här hemma... å sedan blir det soffan... Välförtjänat idag... har ju till å med satt upp två lampor och kopplat in en dimmer idag... det är plus... blir nog bara att diska också, sedan skiter jag i allt...

Inga kommentarer: