måndag 18 januari 2010

I nya lyan...

Så har man fått upp allt i nya lyan... å internet är igång så nu kan man börja leva å bo här...

Lite kallt måste jag säga att det är här... trotts element på max... Ja ja, blir till att elda en jäkla massa värmeljus...

Men nu väntar ju en tid med en massa fix å don för att få allt som man vill ha det...

Det ska sättas upp lister i köket, det ska skruvas upp speglar, det ska sättas upp tavlor och ljusstakar mm...

Alltså så behöver jag inte känna mig sysslolös den närmaste tiden...

Igår åkte hatthyllan upp... idag har jag satt upp en spegel på dörren och listen i köket, lite nöjd över att det tar sig... Så fort man gör något så märker man ju också att det försinner å minskar i den där stora "högen" av kartonger å annat spännande...

Får vi bara ordning på gardrober så kommer det bli kanon !!! För jäklar vad kläder å sånt man har... Å jag vet att Jess inte är bättre än mig... vi är ganska bra på just den delen båda två... Hmmm, kan man hyra in sig hos grannen i en gardrob tror ni ???

Näää... nu ska jag sussa... totalt slut efter ett långt färdtjänstpass idag... 10-20... Kunde inte låta bli en red bull på slutet... det hade inte gått annars...

Halvsov en 30 min på soffan när jag kom hem... sedan satte jag fart å bar upp massa kartonger på vinden... Så seriös !!!

GO NATT !!!

Inga kommentarer: