torsdag 28 januari 2010

Så var man igång...

Klockan ringde vid kvart i 6 i morse... Trotts detta så var det inte jätte hemskt... Jag ska ju iof inte säga för mycket då jag troligen kommer att dö totalt imorgon bitti när klockan ringer...

Dagen har gått ganska fort ändå... Kört en jäkla massa på våra vägar idag... Men det har trotts gårdagens snöoväder varit fint å bra på vägarna. Tack å bock säger jag bara...

Lyxade på med en kebabsallad med vitlöksdressing uppe på Adolfsbergs café... Såååå gott !!!

Jag bara måste testa deras smörgåstårtor där uppe... Det får bli en speciell kväll då man får beställa hem en sådan... mmm mmm mmm...

Nu på kvällen så har jag å Zina varit ute på lång prommenix... Jag var helt slut efter en timme pölsande i snön... Zina hade nog också fått lite utlopp för sin energi då hon fick leka lite med grenar och pinnar... Stark är hon...

Nu säger jag go natt !!! Måste ju hinna sova ett par timmar... upp tidigt imorgon igen...

Inga kommentarer: