lördag 9 januari 2010

Förvirrad värre...

I natt har inte varit min natt...

Till att börja med så har jag haft en sjuk huvudvärk hela natten... detta trots att jag klämde både 2 ipren och 2 red bull... hjälper inte det så hjälper inget !!!

Sedan så har jag sluppit hålla växeln större delen av natten... Skönt men det blir inte helt bra...

För shit vad det blir kaos direkt alltså... visst fick jag en lapp när jag började med förbokningar... men håller jag inte växeln så håller jag ju inte heller någon planering för det räknar man ju med att växeln gör... men icke... vi missade en förbokning i Arild... Tack o lov så kunde jag ringa kunden å smöra lite samtidigt som Karin kunde styra upp det hela på vägen till Helsingborg...

Sedan måste jag erkänna att jag senare på kvällen tog emot en bokning... detta var under de få timmar jag höll i växeln... blev av med växeln igen å missade att ge den vidare så jag missade även denna... En stammis som skulle från Hyllinge...

Shit !!! Jag saknar min partner !!! Jessica vi MÅSTE bara jobba ihop... allt fungerar så sjukt bra då... det jag inte kommer ihåg det kommer du ihåg å tvärt om... å så kan vi påminna varandra i så där lagom tid å så... Fan vi är bara bäst !!! Palla sånt här som ikväll...

Ja ja... kvällen var ju inte slut där... skulle fixa lite med bil till dagchaffören då hans bil gått iväg till Köpenhamn... Så jag skulle vara snäll å lite smidig... Var ju tvungen att ha växeln någonstans när jag lämnade ifrån mig min bil... så jag hämtade nycklarna till volvon å tog telefon å loggade in där...

Dag killen kom å vi skulle starta igång... tror ni bil jävlen startade ??? Ja ja, inga problem tänkte jag... den bilen har jag gett starthjälp många gånger... Bara det att nu hade jag pappas V70... å under motorhuven fanns bara en + pol... å batteriet satt under värsta metallkåpan bak... så vi fick inte igång skiten... fick ringa tillbaka Bert som tagit bilen jag haft under natten... lilla 52... Den har jag använt många gånger å startat med... å visst, kopplade ihop å lilla volvon startar som en klocka...

Nu får stackars Staffan som ska köra dag stå med bilen igång tills han får en liten längre körning så bilen laddar... å det som händer så mycket så här en lördag morgon... Stackarn...

Nu ska jag i alla fall gå å lägga mig... vi får hoppas på att jag somnar... Har haft stora problem å sova nu på sista tiden... 3-4 timmar per tillfälle... Ja är i alla fall trött som fan nu... Bara en snabbis genom duschen å sedan ner i bingen... Go natt go natt...

Föresten såg att lilla grannen från den gamla goda tiden var inne å läste... Trevligt trevligt... Har hittat till din lilla blogg också... Säger HEJ från skåneland...

Inga kommentarer: