lördag 1 mars 2008

Nice dag... men AJ !!!

Har haft en mycket trevlig lugn dag. Vännen Nicoletta kom förbi.... sedan tog vi en lite tur å fixade hennes naglar, en gammal elev till mig fixade det....

Sedan gled vi runt lite å tankade å fixade lite med bilen.... Det blev lite lunch hemma hos mig för att sedan dra ut till Dalhem. Hade lovat att hänga på eftersom det var dax för massage. Skulle det bli snurrigt efter så skulle jag köra....

Men det gick bra ändå å Nicoletta körde mig hem. Där blev det lite dans... ska ju bara lära mig de där danserna.... två till tror jag sitter nu. Ok, jag erkänner... jag har blivit lite EXTREM... hihi... men fan har ju inget annat att göra på dagarna ju....

Sjukgymnasten sa ju att jag skulle röra på mig ju..... å jag tar det på fullaste allvar !!!

Men satan vad jag har haft värk idag. Helt sjukt när det bara bultar i nacken å ut i hela höger arm. Ett tag funderade jag på att smälla handen in i väggen bara för att känna en annan smärta.... för detta är sjukt !!! Hoppas VERKLIGEN detta försvinner.

Näää dax att nanna !!! Ska ju orka med Melodifestivalen imorgon... Det har ju blivit tradition nu ju !!! Imorgon blir det Klippan där vi får sällskap av två hundar.... ska bli intressant... jag som inte är någon djurmänniska.... hihi....

Inga kommentarer: