söndag 9 mars 2008

Lite mör...

Idag så går allting lite så där långsamt... är trött som fan !!!

Gårdagen och morgonen var tuff...

Började med att vi igår kväll satt å kollade på melodifestivalen.... gött som fan att Carola åkte ur... hihi

Men efter festivalen så skulle vi testa å spela monopol med kredit kort... å det var ju trevligt... men det var bara det att jag var hemma 2 på natten.... ops !!!

Vore ju helt ok... om jag nu kunnat sova.... näää 5 så var jag uppe igen.... ZZZ !!!!

Fatta trött !!! Sedan så halvsov jag lite då och då i sittande läge till typ 13 tiden... då var det bara käka, byta om å så iväg till dansen.... men jäklar vad det kändes i kroppen att man var trött....

Efter dansen blev det kebab hos Erika... däckade lite lätt i hennes soffa, skönt ju !!! Trelvligt att bara ta en soft kväll....

Men nu hägrar SÄNGEN !!! Ska nanna kudden vilken sekund som helst... ska bli NICE !!!

För morgondagen är uppbokad... 8 ska bilen in... suck !! Tidigt morgon då med... hoppas bara jag kan sova ordentligt i natt....

Inga kommentarer: