måndag 17 mars 2008

Snö i Skåne...

Det är fasiken helt otroligt. Förra veckan satt man ute i solen i bara tröja.... idag har det varit snöstorm....

Hade ju hoppats på att våren var på väg... vilket jag också trodde... men icke.. nu kommer snön !!!

Jag vill inte. Det kommer väl bli som vanligt. Först kommer skiten ner å lägger sig... sedan smälter det till massa slask... å sedan fryser det på igen...

Det är då alla skåningar som inte kan köra bil ska ut på vägarna... får vi se om dom slår 90 olyckor på en dag som det var i januari....

Idag har jag jobbat. Efter 8 timmar i bil så har jag en nacke å rygg som "brinner". Det är så det känns. Det är varmt å sticker i nacken å händerna... Det känns inte bra alls....

Vi får se hur detta kommer att gå. Ska testa att ha min fina krage på imorgon... då är det jag å Beck´s granne igen, "ska du ha en stänkare"....

Om det inte blir bra får jag ta tag i läkaren igen. För kan inte ha denna jävla smärta !!!
Idag kom det ett brev från just läkaren... dom hade fått in mina röntgenplåtar. Å så hette det att jag hade "diskret sänkning av diskarna under fjärde och femte kotan".... men vad fasiken det innebär har jag inte den blekaste om....

Ja ja... får ta med å visa bossen imorgon i alla fall. Å eftersom det inte blev något möte idag, för att han smet så får jag väl ta det imorgon...

Måste i alla fall fixa torsdagarna !!! Det finns inte att jag kommer att missa danskvällarna i Landskrona !!!

Näää, dax å sova så jag orkar upp imorgon också. Blev lite förvånad över mig själv i morse, jag var uppe i god tid och kunde till å med äta gröt till frukost.... brukar inte hinnas med... lite stolt !!!













2 kommentarer:

Aidaho sa...

Det innebär att intervertebratdisken har sjunkit ihop ateriort under den femte vertebralis cervicalis...om det säger dig nått mer :P
men de låter ju inte helt bra, ska dom göra nånting åt det?
hör av dig om du vill ha en ännu djupare förklaring :P
Hoppas allt är bra annars! Kram Ida

Fam. Ritzén Norman sa...

Hade du inga byxor på dig?? Bara tröja?

Bra att du ska kolla med läkaren! Ring och berätta vad de sa när du varit där!

Vi tänker på dig!

Kramar från oss