lördag 22 mars 2008

Planer...

Idag har vi fixat lite planer inför sommaren.

High Chaparral är bestämt. Nu ska vi bara kolla bokningen när helgen är över. Ser verkligen fram emot en LÅNG weekend med goa vänner å oavbruten dans. Kan det bli bättre ??

Får bara se till att ta ut en semesterdag där på fredagen... för detta kan jag bara inte missa !!!

Annars så blir det inte så mycket till semester. Ska försöka spara ihop lite pengar nu. Mycket som behöver inhandlas... inte billiga saker om man säger så.

Först på priolistan ligger en laptop med en extra hårddisk...

Men så var det någon smart själ som sa att man ALLTID ska ha minst en månadslön extra över... oj vad långt borta det känns nu då... hmmm får jobba stenhårt på det. Men jag håller på att lära mig det där med ekonomi.... Har ekonomiska kompisar som jobbar stenhårt med mig... hihi

Nu ligger det en bilförsäljning på frågelistan... ska jag eller ska jag inte... vad kostar den mig.... hur mycket använder jag den ???

Idag satt vi å spånade.... kom fram till att jag betalar ca 2000 i månaden för bilen med försäkringar å lån å sånnt... det kan jag köpa MÅNGA resor för.... ett skånekort som gäller överallt i hela skåne skulle jag bara betala 1000 för.....

HALLÅ !!! 1000 spänn över till annat.... Det låter ju nice !!!

Ska prata med pappa.. han är alltid med i ekonomiska lägen... så gött att han kan sånnt bra !!!

Näää, nu måste jag sova.... imorgon så ska jag orka med födelsedagskalas... det ska bli trevligt !!!

Inga kommentarer: