måndag 24 mars 2008

Så trött !!!

Man kan ju bli trött för mindre....

Det har hänt något skit i ryggen på mig. Lördag, söndag och nu idag, måndag så har jag haft skiten.... Jag kan inte röra mig utan att det gör fruktansvärt ont. Kan inte höja armarna, kan inte sätta mig, kan inte lägga mig, kan inte stå... å sedan finns det inte så jävla många alternativ kvar. Detta är värre än vad det har varit någonsin tidigare.

En kompis kollade på min rygg å jag har värsta "bulan" mellan skulderbladet å ryggraden. Är antagligen inflamerad som fan igen.... Är helt varm just där också, kan typ steka ägg på min rygg....

Det blir nog bara att ringa chefen imorgon, för går inte detta över så kan jag verkligen inte jobba... Kan ju inte ens gå...

Skulle ner med lite filmer idag, det är inte långt dit. Tänkte det kunde vara bra att röra på sig så man fick upp värmen i kroppen.... Hmmm, halvvägs ner så körde det till i ryggen så jag fick gå böjd framåt för att kunna fortsätta... hur såg det ut liksom. Alla som såg mig trodde nog jag tappat något... hihi

Tur att jag har fått hjälp av Nicoletta, Maria och Linda idag. Dom har lagat mat till mig, dom har diskat å så spelade vi spel men dom skötte det mesta där med... jag fick i alla fall slå tärningarna... hihi

Men så mitt i all skiten så blev det ännu mer skit.... inbrott i bilen IGEN !!! Det är fan mindre än en månad sedan sist... jävla skit att folk inte kan hålla reda på mitt å deras.... Som tur var så kunde dom inte ta något. Har inte hunnit med att lägga in något i bilen sedan sist. Tur som fan att man fick sig en läxa sist å tog med stereofronten upp....

Förutom att ryggen har varit kass hela helgen så har jag haft en ganska bra helg. I lördags så var det ju 25 års kalas hos Zarah... Satte mig på en stol å där satt jag i stort sett hela kvällen... är man orörlig så är man... hihi. Trevligt att träffa lite folk, även nya bekantskaper...

I söndags så blev det inte många knop... först lite film... å sedan förflyttade jag mig från soffan ner till dansen. Men med denna ryggen så kunde jag inte dansa så som jag hade hoppats.... Så jävla ont. Trodde först att det var en låsning, så försökte sträcka å så... men det hjälpte inte alls, blev nästan bara värre.

Idag måndag så var planen att vi skulle dansa idag med. Men eftersom jag blivit halvt invalid så gick inte det. Kunde inte ta mig ur sängen i morse... å när jag väl kom upp så hade jag så sjukt ont så fort jag rörde på mig att det bara var att slå sig ner i soffan... då var jag ju i alla fall stilla.... Men när man skulle där ifrån så var det lika jävligt...

Tack å lov så kom mina vänner över å tog hand om mig.

Nu har jag ju tagit mig till datorn... bävar för när jag ska ta mig här ifrån bara.... men då blir det ju iof direkt till sängen å sedan sussa... Hoppas verkligen att jag kan sova i natt... men det blir att ta värstingtabletterna å sedan hålla tummarna... skulle bli överlycklig om detta hade släppt imorgon.... HOPPAS !!!

Hoppas verkligen att jag slipper ringa chefen imorgon, det strular ju till det som fan på jobb !!! Men men, kan inte jobba så här... jag har ju lovat att jag ska lyssna på kroppen å tänka på mig själv... Men det tar emot !!!

2 kommentarer:

Fam. Ritzén Norman sa...

Micke: Sälj bilen snarast!!!!!!!!
Krya på dig!

Kramar

Saa sa...

Jag SKA !!!

Ska bara i med en ny ruta !!!

Sedan ska jag puttsa upp den så gott det går... å sedan ut på blocket...