torsdag 6 mars 2008

En perfekt dag...

Sov länge idag... NICE !!!

Sedan så blev det en promenad med stavarna... idag även med trevligt sällskap. Det är inte varje dag !!!

Lunch på grekisk restaurang... å fika efteråt på bästa stället i stan... gött som bara den !!! Efter det så blev det bara till att glida runt på stan å kolla i affärer. Världens sötaste barnkläder...

Kvällen blev också ok... var å dansade. Denna gång så var jag lite nervös. Vad ju första gången på det stället. Å det skulle vara lite högre nivå än vad jag brukar ge mig på. Men det visade sig att det inte var några problem alls.... Inte någon höjdar instruktör... Hon hade problem att räkna in oss rätt i takterna... kändes ju lite så där. Hmm....

Men men.... alltid kul att lära sig lite nya danser. Å alltid kul att röra lite på sig. Men nu ser jag fram emot söndag.. då är det KANON instruktörer... hoppas bara jag hinner dit !!!

Fortsatt kväll med gött sällskap. Kan det bli bättre ??? Nää inte enligt mig i alla fall !!!

Igår var jag hos sjukgymnasten igen. Fick en riktig tankeställare..... han sa att fortsätter jag som nu så kommer jag att vara sjukpensionär när jag är 40.... å det är ju inte något jag vill.... så nu är det bara att sätta full fart med träning. För det är det enda som hjälper. Måste träna upp rygg och nacke så jag får en betydligt bättre hållning. Ok, nu har jag ju tid på mig !!!

Sedan när jag kommer igång med jobbet igen så får jag helt enkelt se till att inte jobba så sjukt mycket så jag hinner träna. Nu kommer jobbet komma i andra hand.... har inget val.... vill jag kunna jobba hela livet så ska hälsan komma först !!!

Känner mig jäkligt motiverad just nu !!! GÖTT !!!

1 kommentar:

Lakritztrollet sa...

Vilken grek.rest är det?