tisdag 25 mars 2008

Kass...

Jag har nog världens mest kassa nacke och rygg. Nu har jag åkt på en typ inflamation någonstans runt höger skulderbald. Ont som fan gör det. Det här är fan värre än nacken ju.

Men så går det när man inte kan använda nacken å röra på huvudet som man ska....

Nu kan jag inte röra mig alls typ... det är ju för underbart. Känns som om någon sätter en kniv i ryggen på mig. Fy fan !!!

Är bara sjukt trött på allt nu !!!

Känner mig som en jävla bov. Å hur nice är det... tack för stödet liksom....

Hade jag valt så skulle jag inte gå med den här skiten... men det finns liksom inte med på listan... det är bara att ta det å försöka jobba bort skiten.

Men jävligt bra nu. Idag så ringde en tjej som hette Christel å hon är min handläggare på försäkringskassan. Imorgon ska jag ner å skriva på en fullmakt så jag kan få komma med i något typ smärt-team... får nog närmre information imorgon hoppas jag. Äntligen så händer det något !!!

Sedan så ska jag ju iväg till ortopeden den 2:a april... men nu har vi också fått in ett typ avstämningsmöte (tror det hette så...) där läkare, försäkringskassan och chefen ska vara med.

Nu känns det lite mer som om detta blir taget på allvar.

Vilken jävla tur att man har vänner i sånna här situationer. Idag har Zarah fått vara "personlig assistent"... först köra mig till jobb å lämna nytt intyg, jävligt mjukt å försiktigt för jag skrek lite lätt varje gång hon bromsade... hihi

På kvällen kom Nicoletta över å fixade lite kvällsfika... det är sjukt vad handikappad man blir. Kan fan inte ens ta ner en tallrik själv... Allt som står högre än brösthöjd är bara att glömma... å vi ska inte snacka om att klä av å på sig.... FY FAN !!

Detta känns som en jäkla berg o dalbana, vissa dagar är ändå ok, men sedan kommer en dålig dag å då kan jag inte göra ett skit. Känns bara tråkigt för på dom bra dagarna så hoppas man ju att "åh, nu börjar det släppa..." men sedan så kommer en dålig dag å kapar en i knäväcken igen...

Det är ju bara att välja om man ska skratta eller gråta åt det.... just nu kör jag på att det fan är komiskt.... garvar när jag tänker på att en 90 åring fan att piggare å rörligare än vad jag är... SJUKT !!!

Inga kommentarer: