tisdag 4 mars 2008

Idag.... röntgen...

Hade lite smått ångest inför att trava in på sjukhuset igen. Tycker inte om det !!!

Men jag tog mig i kragen å gick dit. Hade ju fått tid på torsdag på röntgen. Men så kunde jag gå på drop in också om jag ville. Tänkte att det måste ju vara bättre ju tidigare jag kan. Då måste ju svaren komma snabbare... tänk ibland är jag lite smart i alla fall... *skryter*

Först så kom en sur dansk sköterska å ropade in mig.... fick plocka bort allt "skrot" i öron å ögonbryn..... å ta av mig på överkroppen.....

Men sedan så är det inte dansken som kommer in... utan en "HET" brud.... hihi

Jobbigt läge !!!

Men nu hoppas jag att jag måste till röntgen lite oftare.... kanske ska bryta en arm eller nått.... hihi

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Hrrrrrmm... vi är i chock!