söndag 16 mars 2008

Måndag imorgon...

Älskar söndagar... då är det dans i flera timmar. Så roligt !!! Nu tycker jag det börjar gå lite bättre också... hänger med på lite fler danser så då blir det ju bara roligare....

Gissa som jag kommer stryka bort teorin varannan torsdag... Jag VÄGRAR... då är jag i Landskrona, så är det bara !!! Det är ju sjukgymnastik....

Men nu är ju frågan... imorgon är det måndag, hur fasiken ska jag komma upp i tid ?? Ska ju gå till jobb också, har inga nycklar så får se till att vara ute i god tid så jag hinner gå å hämta bilen.... Men frågan är ju hur detta kommer gå.... här om dagen så körde jag själv till Väla... det var inte bra. Hade jätteont resten av dagen... men vi får ju se hur det kommer gå...

Bäst att gå å lägga sig nu så jag inte är för trött !!!

Inga kommentarer: