lördag 15 mars 2008

Kan ju inte förstå allt...

Nä, det är ju saker som jag helt klart inte förstår. Jag vet att jag inte ska bry mig, inte tänka å försöka strunta i allt.... Men jag kan ändå inte... Jag är ju en TÄNKARE !!!

Men annars så är det bra. Hi hi...

Kan känna mig lite smått desperat i vissa lägen bara... *asg* Som en smart vän sa "bara det står på två ben å ser hyfsat ut så är det ju ok... "

Nä, men det är nått som saknas, som vanligt känns det som. Varför kan inte bara ALLA bitar falla på plats ?

Just nu mycket som bekymrar, jobb, ekonomi, hälsa å det där med relationer... det är fan inte lätt...

Men men, just nu ska jag bara se till å leva livet. Sätta mig själv i första hand, även nu på måndag när det gäller jobb. Måste ta tag i chefen... hmmm

Mycket ändringar i framtiden känns det som... men det kommer bli hundra gånger bättre också om allt går som jag vill.

Men fan jag är orolig. Ska igång å jobba på måndag. Det känns inte alls bra. Har ju fortfarande jävligt ont i rygg å nacke... Känns lite som att det kanske kan fungera ett tag, men att jag kanske faller tillbaka på ruta ett.... å det vill jag inte.

MÅSTE tänka på mig själv !!! Får helt enkelt säga ifrån. Måste lära mig att sätta ner en fot å säga nej !!! Finns det någon som kan lära mig det ??

Inga kommentarer: