söndag 23 mars 2008

Aj aj...

Idag har varit en seg dag.

Igår, mycket trevlig fest hos 25 åringen Zarah. Hon är ju bara BÄST !!!

Idag så blev det att sova länge för att sedan förflytta sig från punkt A (sängen) till punkt B (soffan).... Inte så avancerat.

Men så tog jag mig i kragen å gick ner å dansade. Mycket kul idag. På novice nivån så körde vi repetition på alla danser från denna termin men med schlager tema. Det var lite allsång på vissa låtar... å till å med jag sjung nog lite på "ont, det gör ont" också... hihi

Så tänkte jag att jag skulle testa nästa nivå med Linda... öhh nja det var nog lite tidigt. Var väldigt LOST !!! Å när man sedan skulle göra "bodyroll" så..... öhh nä, det är inte möjligt för mig med min stela kropp... hihi... Såg nog mest bara komiskt ut att jag försökte.... hihi

Men idag har jag haft SJUK ont i ryggen. Mellan skulderbladen så sitter det en låsning å det gör så fruktansvärt ont. Har verkligen försökt att få bort det men det går inte. Hade hjälp av Buss-Linda som fick trycka för att hjälpa mig att sträcka ut musklerna. Men det hjälpte föga.

Jag MÅSTE försöka få tag på en massör som kan få bort alla knutor å skit som jag tror sitter i ryggen.... det hjälper liksom inte att stå å vifta med armarna som sjukgymnasten säger... Jag vill att detta ska gå bort nu. Jag vill ha hjälp med hur jag kan "träna" bort skiten....

Saknar Sandy upp i Örebro nu. För hon hade tagit å knakat rätt allt å sedan tryckt ut knutorna... Visst tårarna brukar spruta när hon gör det. Men fan vad bra det är efter....

Näää... nu ska jag fortsätta min väldigt softa dag å kolla klart på filmen jag började med innan dansen. Sedan ska jag försöka komma i säng tidigt så jag inte börjar vända på dygnet igen. Det är ju så lätt att man gör det....

Å det måste jag tänka på en månad fram eftersom jag kommer att jobba från 12:50 till 17:30 på dagarna.... MÅSTE ändå försöka komma upp!!!

Inga kommentarer: