måndag 10 mars 2008

Soft dag...

Idag så här äntligen bilen blivit klar.... fått in en ny stereo... inte lika fin som den gamla men den låter ju.


Annars så har det varit en väldigt soft dag. Försöker fortfarande komma ifatt med lite sömn....
Lämnade som sagt in bilen i morse.... sedan var det bara å ta bussen hem... å kunde inte låta bli att lägga mig ett tag i sängen när jag kom hem... den såg ju sååå skön ut !!!


Sov till typ 12 då det var dax att tvätta.... det måste ju vara det tråkigaste som finns.... eller näää, städa slår det.... vilket jag också har gjort lite idag... visst låter det som att jag har haft en helt underbar dag... NÄÄÄ !!!


Men kvällen blev trevlig... över till Erika, käkade pannkakor... det var typ hur länge sedan som helst jag gjorde det sist..... å sedan lyxade vi till på en kladdkaka... mmm... å det finns så det räcker till imorgon också.. hihi


Men iof så kan jag inte hålla på så här.... måste ju tänka på "mitt nya liv"... just nu så visar ju vågen 5 kg ner.... men gäran typ 15 till.... men fan ska vara hård....


Ska nog förbi jobb imorgon.... måste ju visa att jag lever...

Inga kommentarer: