onsdag 19 mars 2008

Jag är SUR !!!

Idag så blev det en tur till läkaren... det fungerar inte med nacken.

Efter att inte ha typ sovit alls på två nätter så bestämde jag mig för att ta tag i det. Så sjukt ont. Fattar inte att det kan komma sådan värk på en gång. Trodde verkligen att det skulle fungera att jobba....

Nu är jag tillbaka på ruta ett igen. Värk som fan, stel så jag inte kan röra mig, å läskigt när händerna försvinner i domningar.

Sur som fan blev jag idag. Tog upp med chefen att jag ska prova att vara sjukskriven 50 %.... han blev sur som fan !!! Hur kul känns det då ? Det är inte så att jag har valt att ha ont som fan.... Å läkaren undrade om vi skulle ta sjukskrivning på 100 % men jag känner att jag vill prova 50 för jag vet att det ställer till så mycket skit på jobbet.... men så mycket fick man för det....

Skulle mer än gärna trolla bort den här skiten !!!

Känner mig jävligt deppig just nu. Jag är fan 25 år å känner mig som 90.... jag har ont överallt, jag har frikort på sjukvården, jag tar ut piller på apoteket typ gratis å så är jag ute å går med dom där jävla stavarna.... kan det bli mer pensionär av det ???

Ja ja... en lite bra sak har det hänt i alla fall. Nu här jag äntligen fått tid vidare hos läkare som har mer koll på sån här skit !!!

Idag har annars varit en bra dag.... började 14 med sportgymnasiet. Å dom är ju för gulliga !!! När jag plockade upp dator å sånnt så kom ett gäng å bara skrek i korridoren " Åsa, Åsa är tillbaka... " Fan dom var skitglada att jag var tillbaka å jag fick lova att inte vara sjuk mer... hihi. Jag blir så glad !!! Gillar att hålla den kursen som bara den !!! Dom är för sköna....

Sedan blev det mindre kul för skulle fortsätta med handledarkurs fram till 20:30.... å det protesterade min rygg mot. Ont som fan, så fick dra in en stol så jag kunde sitta å snacka... men det gick ju det med.

Nu återstår bara det lilla problemet med att sova... ska det bli fotöljen i vardagsrummet i natt med ?? Hoppas på fler timmar än i går... satsar på 3.... hmmm... Kan inte ligga stilla, det värker som om någon satte tusen knivar i ryggen på mig... Har tagit VÄRSTING tabletterna men dom hjälper fan inte.... blir så trött !!!

Ibland skulle jag bara vilja sätta mig i ett hörn å böla !!! Jag VILL INTE !!!

2 kommentarer:

Fam. Ritzén Norman sa...

Vet inte ens vad man ska säga................................................................................

Vi tänker på dig!

KRAM

~Louise~ sa...

Det låter inte så värst just nu hurru. Styrkekramar till dej!!