fredag 21 mars 2008

Nu är jag på bättre humör...

Ok... min ilska har lagt sig. Jag har hunnit smälta allt skit som har hänt. Men ok lite irritation kvarstår.

Fattar inte. Nu ska ännu en ortoped in å kolla på mig... men iof så kan jag ju gå till hur jävla många läkare som helst. Någon kanske hittar nått....

Så nu blir det först ortopeden på Capio den 2:a April... å sedan ska jag till City ortopeden den 18:e April. Ja ja, vi får se om dom kan hjälpa mig.... HOPPAS !!!

Skönt ändå att börja med att prova om det går att jobba på halvtid. Inte långt ifrån att börja klättra på väggarna här hemma. Blir ju så fruktansvärt sällskapsjuk av att bara vara hemma. Så nu kommer jag ju i alla fall kunna träffa lite folk på dagarna. Känns bra.

Håller bara tummarna för att det kommer att fungera. För jävlans ont jag har haft nu denna vecka när jag jobbat. Inte kunnat sova... och i å med det så blir ALLT så fruktansvärt jobbigt !!! Har varit skit trött å sur på allt å alla !!! Det är kanske inte så bra...

Näää. Nu ser jag fram emot en trevlig men jätte lugn helg. Torsdag och fredag kväll blir det film. Lördag så är det födelsedagskalas hos Zarah. Söndag och Måndag blir det dans. Annars så händer det ingenting !!! Såååå skönt !!!

Ska ut å gå med mina stavar om det inte blir snöstorm. Hoppas inte !!!

Glad påsk alla nya och gamla läsare av denna blogg. Kul att se att så många läser.

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Glad påsk!

Kram från oss!