fredag 11 september 2009

1,5 dag avklarad... men äntligen helg !!!

Så har jag tagit mig igenom denna vecka... men det har tagit emot...

Hade ont i magen som fan när jag traskade genom kärnan parken mot trafikskolan på torsdags morgon... tankarna gick bara "fråga inte hur jag mår, fråga inte... fråga inte..."

Hade någon frågat hur det var å inte nöjd sig med det ljugande svaret ok... då hade det blivit problem... jaha, första lektionen inställd... lärare tyvärr lite lätt hysterisk...

Tack o lov så var det inte någon som var nyfiken... dom nöjde sig mer ett ok som svar å jag var lycklig som fan.

Men 8 timmar i bilen med elev känndes som om de ALDRIG skulle ta slut. Känner ju inte att jag är så där på topp när det gäller fokusen... tankarna vandrar gärna iväg lite grann... men vad ska man göra.

På tordags kväll så var det dax för fotboll... smörade lite lätt för chefen så jag fick låna bilen. Han vågar säkert inte säga emot alls nu efter mitt lilla utbrott i tisdags... så iväg till Gunnarstorp...

Kännde mig peppad som fan. Det kändes bra att veta att jag skulle få ta mig ut på fotbollsplanen... platsen där tankarna kan försvinna för ett tag. Kunde ju klart inte hålla tyst till tränaren om detta... "FAN VAD PEPPAD JAG ÄR..."

Skulle jag ju inte gjort... träningen gick åt helvete. Å gissa om jag fick höra... "Var inte du peppad idag?" Visst så gick all teknik bra... som vanligt... det är jag fan kung på... *stolt* Men så fort vi drog igång skottövningar så fumlade jag som fan... limmade nog inte en enda boll... tappade å fumlade med bollarna... till å med så det blev tunnel på mig ett par gånger... Hallå ja...

När vi senare körde igång spel så var det samma sak... ingen kontroll... passade fel... fumlade med bollen... å dom andra skrattade lite eftersom jag tydligen hade lite roliga ljudeffekter för mig... oj... oooohhh... naa... schoo.... åååhhh... Men jag bjuder på det !!! hihi

Fredag morgon å jag försover mig rejält... vaknade till liv typ 7:15... kollar på klockan... får kolla igen å sedan börjar paniken... ringer jobb å säger att jag är sen... slänger på mig lite kläder, en keps å sedan borstar tänderna snabbt som fan...

Tur som fan att jag hade bilen hemma... det gjorde ju att det gick lite snabbare. Kom ju egentligen bara 10 min sent... helt ok tycker jag med tanke på att vi börjar 7:25...

Sedan har det ju bara varit 4 timmar fullt ös idag... men nu är det avklarat å det känns underbart !!! Palla det stället... börjar redan nu känna ångest för måndag... är det normalt ??

Å vet ni vad... lyssna nu noga !!! Detta händer inte ofta !!! Åsa ska vara LEDIG i helgen...

Känns helt konstigt... vad ska jag göra då ?? Eller jo jag har nog att göra... Ska tvätta, städa å fixa hemma... det är föööör länge sedan.

Men det känns tomt. Ingen taxi, inte få köra av sig å inte få snacka skit med alla stammisar...

Jävla skit att jag måste ta bort det jobbet som är roligast... hade lätt velat vara ledig från trafikskolan... men det går ju för fan inte. Schema helvete !!! Åhhh PALLA måndag !!! Bra att man känner så redan... kommer ju ha ångest för detta hela helgen ju...

Nä... får nog poppa igång lite här, ta ett par kalla å städa som fan... då kanske ångesten tillfälligt försvinner i alla fall...

Nu lämnar jag för tillfället, det är dax för den underbara tvättstugan... Jihaaa !!!

Inga kommentarer: