tisdag 29 september 2009

Stolt...

Idag har varit en dag som bättrar på självförtroendet igen...

Först på jobb...

En inspektör på vägverket nästa försökte övertala mig att inte sluta som trafiklärare. Fick ju höra att jag var bäst... hörde ni... bäst i Helsingborg !!! Å att jag var den som var lättast att samarbeta med. Inte som alla andra "gubbar" som tror att dom vet bäst... hur NICE är det inte att höra det... Tackar tackar !!!

Sedan så hade vi träning ikväll med spelarmöte efter... vi skulle välja spelarråd å lite sånt. Å jag måste bli lite kaxig å säga att jag fick 14 röster av totalt 15... för jag röstade inte på mig själv... kändes lite fel... hihi

Det känns kanon att tjejerna vill ha mig där. Jag trivs ju som bara den i laget å tycker att det är skitkul.

Nu ser vi fram emot avslutningen där vi ska ha övernattning i Bjuv... ha ha... får se vad det blir av det...

Är dock lite fundersam med hur det kommer att bli med fotbollen i framtiden. Vet ju inte alls hur jag kommer att jobba... men man kan ju hoppas att det går att vara med i alla fall någon gång i veckan... men jobbet får ju komma först.

Kanske får börja utnyttja mitt träningskort på andra tider istället... det är ju inte väl användt direkt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var har du träningskort? Säg aktiverum.. Säg det;)/pia

Saa sa...

Tjenare Pia...

Näää tyvärr... nere på det nya gymmet på söder... 24h7 tror jag det heter... kan ju träna dygnet runt... som om man skulle få för sig att kliva ner där en morgon efter taxin vid 4 ??? No no no... tanken var ju god... hihi