onsdag 16 september 2009

Jobb helvetet, födelsedag och lägenhet...

Kommer hem från jobb å sätter mig i telefon med mamma...

Pratar om jobb å bölar som värsta fontänen... jag pallar inte !!!

På jobb... Inte ett ljud om min tid... chefen har inte ens gjort en antydan till att ha kollat upp om jag kan gå ner i tid. Å vetskapen om att jag ska dit tidigt som fan imorgon den tär på humöret. Ska iväg på den där jävla halkan... vi ska åka senast 6:45... så jag måste vara på jobb 6:30... mår skit bara över att tänka på det... men tanken går fan inte att radera heller... allt är bara skit !!!

Så fyller man år idag... vilken jävla födelsedag... jobba ihjäl sig med en jävla massa elever... komma hem å halvdö i soffan samtidigt som man bölar som värsta niagarafallet...

Jag ORKAR inte !!!

Blev i alla fall lite tårta idag... fick ju åka å köpa en till jobb å bjuda på... Tack å jävla lov att man har bra arbetskompisar... annars hade jag aldrig gått dit. Å lite tur i oturen att jag typ försovit mig hela denna vecka... då hinner man inte känna efter innan man drar iväg till jobb...

Något som är lte positivt i det hela... har hittat en lägenhet jag är intresserad av... skitfin... ska kolla med banken om dom vill ge mig lite pengar bara... sedan ringa mäklaren å kolla om han fått in några andra bud...

Kanske vore bra att flytta... får jag något annat att tänka på... å lite att fixa med... men det är ju långt dit ännu...

Näää.. nu ska jag fira av denna dagen med en kladdkaka å lite film... kanske en liten del av dagen blir positiv...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gammal är du?? Jag jobbar dygnet runt för att få det att gå ihop och har aldrig klagat.

Du har ett jobb så ung som du verkar vara mitt i finanskrisen då andra får lämna hus & hem och så gråter du??

Nädu, någon annan skulle säkert bli överlycklig över att få ditt jobb.

Fattar inte att jag läser denna patetiska blogg.

Fam. Ritzén Norman sa...

Anonym: Det är frivilligt att läsa den här bloggen.....

Varför är du anonym? = Feg??