söndag 6 september 2009

Kan man må sämre...

Vilken dag... klockan ringde vid 9:45 i morse... då hade jag sovit ca 2,5 timme.

Tanken "är det sant... jag skiter i detta" det var där... å den återkom FLERA gånger... Mådde som en kratta...

Skickade ett mess till tränaren att jag kanske inte skulle kunna genomföra hela matchen...

Hade med Zarah ut så jag sa åt henne att ta med käder i fall att... då hade jag ju inte räknat med att vår tränare skulle sätta mig helt vid sidan å att Zarah skulle gå in från start... Sorry vännen !!!

Men det blev ändå så att jag fick ta andra halvlek då Zarah hade en axel som gick ur led...

Mådde ändå bättre... hade ju varit uppe ett tag nu och fått lite frisk luft... så jag hoppade in akut...

Väl i målet så kändes det inte alls så bra... så fort jag tog i, slängde mig eller sprang så höll hela huvudet på att dunka bort... Å när slutet på matchen närmade sig så började jag även må jävligt illa, å så började allt bara snurra...

Klarade matchen till slutsignalen å även tackningen... men sedan la jag mig på gräset å då var jag helt väck... mådde så sjukt dåligt...

Där låg jag mitt på plan... mådde dåligt som fan, tårarna sprutade å det kändes som om någon satt på bröstet så jag inte kunde få in luft... Fy fan säger jag bara !!!

Fick ligga å lugna ner mig lite å så kom dom med en cola så jag skulle få i mig socker... å det blev lite bättre...

Vilken sjuk känsla... den vill jag inte ha någon mer gång...

Tror också att alla andra blev lite förvånade också... jag är inte den som brukar visa att jag mår dåligt... så jag fick ju hela laget runt mig. Dom är ju för söta tjejerna...

Sedan blev det lite snabbt möte... vi ska försöka få klubben att betala en kryssning till oss... får hålla tummarna.

När jag sedan var på väg hem så skulle jag lämna bilen till Jessica. Å när jag hämtade henne så kände jag bara hur jag mådde skit igen... tårarna rinner å jag vet egentligen inte varför... bara det att jag är såååå sjukt trött !!!

Tur att man får vara lite känslig ibland...

Kan ju hoppas på att mina små aggresiva utbrott jag fick idag också berodde på tröttheten...

Först så ifrågasatte tränaren varför jag hade 2 i mur... var på Åsa skriker "det är väl för fan jag som bestämmer..." Efter det så kommer en hörna mot oss å jag får en tjej som springer omkull mig... å Åsa får ett utbrott igen "men VA I HELVETE !!! " ...

Tur vi hade en snäll dommare så jag slapp kort... för hade jag fått ett gult så hade jag inte fått vara med nästa match... har ju lyckats få 2 gula hittills... ops !!!

Näää... nu börjar klockan närma sig 20 å jag ska gå å lägga mig... imorgon är det upp vid 6...

Go natt allihopa !!!

Inga kommentarer: